ליסינג מימוני שאלות נפוצות
שאלה: מה זה בעצם ליסינג מימוני?
תשובה: עסקת ליסינג מימוני הנה תחליף להלוואה, בה חברת הליסינג מאפשרת ללקוח לקבל מימון חוץ בנקאי לרכישת רכב חדש. מדובר בהלוואה לתקופה של 45 עד 60 חודשים, הקונה או העסק מעבירים תשלום חודשי לחברת הליסינג הכולל את שווי הרכב וריבית על העסקה. הרכב רשום על שם חברת הליסינג, אולם בתום תקופת העסקה קיימת בפני הלקוח אפשרות לרכוש את הרכב מחברת הליסינג במחיר הזדמנותי ולהעביר אותו על שמו, או להתקדם לעסקה נוספת.
שאלה: אם כך, מה ההבדל בין ליסינג מימוני לבין ליסינג פרטי?
תשובה: רכישת רכב פרטי בעסקת ליסינג היא כבר לא מושג זר ששמור רק לעובדים בחברות הגדולות, בעוד ליסינג מימוני מיועד לחברות ועסקים, ליסינג פרטי מיועד לאנשים פרטיים בלי כל קשר למקום עבודתם. חברת הליסינג מציעה מגוון מסלולי ליסינג ותנאי מימון אטרקטיביים לשכירים, שהופכים את העסקה למשתלמת ביותר.
שאלה: מי הבעלים של הרכב - הקונה או חברת הליסינג?
תשובה: במסגרת עסקת ליסינג מימוני, חברת הליסינג היא בעלת הרכב עד לתום תקופת ההלוואה העסקה. חברת הליסינג מחכירה את הרכב ללקוח בעסקת ליסינג מימוני לתקופה שנעה בין 45 עד 60 חודשים ולכן הרכב רשום על שם חברת הליסינג. בתום תקופה זו, הלקוח יכול לרכוש את הרכב מחברת הליסינג במחיר הזדמנותי ולהעביר את הרכב על שמו, או להתקדם לעסקה נוספת.
שאלה: מי אחראי על ביצוע טיפולים, תיקונים וענייני אחזקה שוטפים של הרכב בעסקת ליסינג מימוני?
תשובה: בעסקת ליסינג מימוני האחריות על תחזוקת הרכב נמצאת בידי הלקוח, הכוונה לכל טיפול שוטף של הרכב, תיקון תקלות, רישוי וכן הלאה. חברת הליסינג אינה אחראית על אחזקת הרכב במסגרת עסקת ליסינג מימוני, אולם ניתן לרכוש שירותי אחזקה בתנאים נוחים ומשתלמים.
שאלה: מי אמור להסדיר את ענייני הביטוח של הרכב?
תשובה: בעסקת ליסינג מימוני הלקוח מחויב להסדיר את ענייני ביטוח החובה כנהוג בחוק, ולשיקולו הסדרת נושא הביטוח המקיף. חברת הליסינג אינה אחראית על תשלומי הביטוח של הרכב, אולם יכולה להציע תנאים טובים להסדרת תשלומי הביטוחים באמצעותה.
שאלה: מי משלם על קנסות חניה? תשלומי כביש 6 וכדומה?
תשובה: במסגרת עסקת ליסינג מימוני כל הוצאה שוטפת של הרכב הינה באחריות הלקוח. מכאן, הרכב שהתשלומים עבור נסיעות בכבישי אגרה, קנסות חניה או תעבורה, תשלומים על חניונים וכל הוצאה אחרת, הקשורה במישרין או בעקיפין, על הרכב המצוין בעסקה - חלים על הקונה.
שאלה: מה עושים במקרה של גניבה או תאונה?
תשובה: הרכב, למעשה, נמצא באחריות הלקוח. ולכן, כל האחריות לגבי הרכב באשר הוא חלה על הלקוח עצמו גם במקרה של תאונה או גניבת הרכב. באחריות הלקוח לדאוג לביטוח, לשירותי גרירה, לתיקון או כל פעולה הנדרשת מכורח הנסיבות של המקרה בו נגרם נזק לרכב.
מנהלי הלקוחות של ליסקאר עומדים לרשותך בכל שאלה בנושא ליסינג מימוני בטלפון 3900* או באמצעות פנייה בטופס צור קשר.
* אי עמידה בתשלומים עלולה לגרור ריבית פיגורים והליכי הוצל"פ