כתב שירות לכיסוי פנסים ומראות
כתב שירות לכיסוי פנסים ומראות
(כפוף לרכישת הכיסוי)
1. הגדרות
הסכם החכירה- ההסכם לפיו הוחכר הרכב נשוא כתב שירות זה למקבל השירות.
"פנסים/מראות"- פנסים/מראות צד חיצוניות, פנסים קדמיים ואחוריים בלבד שהינן ע"פ הוראות יצרן הרכב.
"שבר"- שבר וכן סדק הפולש דרך עובי המראה ו/או הפנס.
"השירות"- החלפת מראה/פנס שבור בפנס/מראה חדש.
"כלי הרכב"-כלי רכב אשר לחברה המייצרת אותו יש סוכנות מוסמכת בישראל, יובא ביבוא רגיל ע"י יבואן רשמי וקיימים לרכב הנ"ל פנסים/מראות פנסים/מראות חלופיות בישראל ואשר יוזמן וישולם עבורו השירות.
"מקבל השירות"- אדם או עסק, אשר רכש את הכיסוי על פי כתב שירות זה עבור כלי הרכב שהוחכר בהסכם החכירה.
"נותן השירות וגם או תחנת השירות"- חברת שגריר ו/או ספק שיבחר מפעם לפעם ע"י ליסקאר עפ"י שיקול דעתה בלבד ו/או קבלני משנה המבצעים עבור אותו הספק תיקוני שבר פנסים/מראות אשר יפורטו דרך מוקד השירות בטלפון רב קווי 3900*.
"מחירון"- מחירון נותן השירות לתיקון שבר פנסים/מראות.
- מהות והיקף השירות
רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון השתתפות עצמית של 250₪ (מאתיים וחמישים ₪) ל"שבר" ובכפוף לסניף 2.4 להלן.
2.1 השירות על פי כתב שירות זה יינתן ו/או יבוצע ע"י נותן השירות ו/או תחנות השירות לכל היותר פעמיים למשך שנתיים בתקופת השירות בכפוף להשתתפויות העצמיות שיפורטו להלן: רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון השתתפות עצמית של 250₪ (מאתיים וחמישים ₪) ל"שבר" ובכפוף לסניף 2.4 להלן
2.2 סכום ההשתתפויות העצמיות כפוף לשינויים שיחולו במדד המחירים לצרכן החל ממועד ההצטרפות.
2.3 כתב שירות זה הינו החל ממועד תחילת התשלום עבור השירות וכלה בסיום תקופת החכירה (להלן "תקופת השירות") אך היא תבוטל עוד קודם, במקרה של ביטול כתב השירות או ביטול הסכם החכירה.
2.4 השירות עפ"י כתב שירות זה יינתן בגין נזק בלתי צפוי למראה/פנס כלי הרכב. השירות על פי כתב שירות זה יינתן גם אם נגרם באותו אירוע נזק לחלקים אחרים בכלי הרכב, ובלבד שסך הנזק בגוף הרכב כולל את המראה/פנס אינו עולה על 4,000₪ (ארבעת אלפים ₪) ובקבלת אישור אי הגשת תביעה (מקור) מחברת הביטוח.
2.5 היה ועלות תיקון תהא גבוהה יותר מגובה החבות בסך של 4000 ₪, ישא מקבל השירות בעלות מעבר לגובה החבות הנ"ל.
2.6 הפנס/מראה שתותקן תהא פנס/מראה חליפית בעלת תו תקן. במידה ואין באפשרות נותן השירות ו/או תחנת השירות למצוא פנס/מראה תואמת כאמור תוך 30 יום, יהיה נותן השירות יהיה זכאי הלקוח להחזר בגין החלפה כאמור בגובה עלות השירות על פי מחירון נותן השירות.
2.7 השירות בהתאם לכתב מנוי זה כולל אחריות בת 6 חודשים במהלכם ככל שיידרש תיקון לשירות בשל מעשה או מחדל של נותן השירות לא יידרש הלקוח לשאת בתשלום נוסף על כך.
- חריגים
למרות האמור בסעיפים ו ו-2 לעיל לא יכסה כתב שירות זה כל נזק שיגרם לפנס/מראה כלי הרכב כתוצאה מהמקרים המפורטים להלן:
3.1 שבר פנס/מראה שנגרם במתכוון על ידי המבוטח או מי מטעמו.
3.2 פנסים/מראות מיוחדות אשר לא הותקנו בהתקנה מקורית ולא מיובאים ע"י יבואן הרכב.
3.3 קלקולים חשמליים מכל סוג שהוא לפנסים/מראות למנגנונים, ניקלים ואביזרי עזר.
3.4 שבר לפנס/מראה שאירע כתוצאה או עקב תחרות ו/או מבחן ו/או בדיקת כושר נהיגה.
3.5 כל נזק שהוא תוצאה של מלחמה, פעולת אויב, פיגועים חבלניים, נזקי טרור, התקוממות צבאית או עממית, מהפיכה, מלחמת אזרחים, מהומות אזרחיות, שביתה או השבתה וכל נזק אשר יקבל פיצוי בגינו עפ"י חוקי המדינה.
3.6 כל נזק אשר יגרם במישרין ו/או בעקיפין כתוצאה מאירוע גרעיני רדיו אקטיבי.
3.7 נזק שנגרם כתוצאה מרעידת אדמה.
3.8 רכב שיובא ביבוא אישי או כזה שאינו מיובא בייבוא סדיר.
3.9 שריטות או סדקים שאינם פולשים דרך עובי הפנס/המראה ו/או דהייה ו/או בלאי של הפנס/מראה.
3.10 גניבת פנס ו/או מראה.
3.11 השבר המצריך את השירות ארע במסגרת אירוע שבו נגרם לכלי הרכב נזק המצריך תיקון לשם החלפת הפנס או המראה בסכום העולה על גובה החבות המצוינת בכתב המנוי (כולל עלות הפנס ו/או המראה ).
4. קבלת שירות
4.1 בכל מקרה של שבר לפנס/מראה (למעט התנאים החריגים שפורטו לעיל) יפנה מקבל השירות אל מוקד נותן שירות לקבלת השירות.
4.2 השירות יוענק ויבוצע בהתאם לתנאי כתב השירות תוך המועדים כדלקמן:
א. תוך 3 ימי עבודה ממועד הבאת הרכב לתחנת השירות
ב. לצורך סעיף זה "ימי עבודה" הינם: בימים א'-ה' (כולל) משעה 08:00 עד לשעה 16:00
4.3 לנותן השירות הזכות לבדוק כל נזק לפני מתן אישור לביצוע התיקון ולדרוש בכל מקרה של חשד סביר, אישור משטרה/שמאי בגין הנזק/ים וזאת לפי שיקול דעתו ובתנאי שלא יחרוג נותן השירות ממועד השירות.
4.4 מובהר כי לנותן השירות לא תהיה כל אחריות לגבי שירותים שאינם כלולים לעיל וכמפורט בתעודת המנוי. למען הסר ספק, נותן השירות לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם לרכב או למקבל השירות או לכל צד שלישי כתוצאה מקיום או אי קיום כתב שירות זה , מכל סיבה , למעט נזקים ישירים שייגרמו לרכב כתוצאה ממתן השירות ו/או כתוצאה מרשלנותו ו/או רשלנות עובדיו של נותן השירות .
4.5 בשום מקרה לא תהיה אחריות לנזקים תוצאתיים כלשהם ובכלל זאת , אך מבלי לפגוע בכלליות האמור, למניעת רווח או חסרונות צפויים או פיצויים בגין רווח שאינו נזק ממון או לתביעות כלשהן נגד המבוטח מצד שלישי כלשהו, אף אם ניתנה הודעה בדבר אפשרות לנזקים , הפסדים או תביעות כאלה. הגבלת האחריות כאמור לעיל תחול גם על ותהיה לטובת מי מעובדי או שליחי נותן השירות ו/או מי מטעמו.
5. תיקונים נוספים
5.1 עבור נזק ו/או נזקים, שהתיקונים בגינם מוחרגים במפורש בכתב שירות זה ו/או אינם נכללים בכתב שירות זה (להלן "תיקונים מוחרגים"), ואשר מקבל השירות יפנה לתחנת השירות בבקשה לבצע עבורו את התיקונים, יהיה נותן השירות ו/או תחנת השירות זכאים לגבות ממקבל השירות בתנאים ובסכומים כמפורט להלן:
א. מקבל השירות נתן את הסכמתו לתחנת השירות לבצע את התיקונים המוחרגים בהתאם להצעת מחיר מאת תחנת השירות.
ב. בתום ביצוע התיקונים המוחרגים תמסור תחנת השירות למקבל השירות חשבונית מס וקבלה כדין בהתאם להצעת המחיר.
6. תוקף המנוי ותוקף ההתחייבות
6.1 הכיסוי על פי כתב שירות זה מותנה בכך כי מקבל השירות פנה לנותן השירות לקבלת שירות ממנו בלבד.
6.2 השירות על פי כתב שירות זה מותנה בכך, כי בתחילת תקופת השירות, פנס/מראה כלי הרכב תהיינה ללא פגם ו/או סדק כל שהוא.
6.3 השירותים יינתנו לגבי אירועים שאירעו כעבור 14 ימים ממועד ההצטרפות הנקוב בטופס ההצטרפות.
6.4 השירותים לעיל מותנים בכך שפעל מקבל השירות כמפורט בסעיף 4 לעיל.
6.5 תוקפו של כתב שירות זה – כפוף לתשלום רצוף של דמי המנוי בתקופה זו.
6.6 הלקוח יהי רשאי למסור לחברה הודעת ביטול בכתב אשר תיכנס לתוקף תוך 30 יום מקבלת הודעת הביטול.
6.7 במקרה של ספק האם מקבל השירות זכאי לשירות, נותן השירות יעניק שירותים למקבל השירות הטוען שנמנה על רשימת הזכאים לקבלת שרות וזאת כנגד המחאה דחויה ל-30 יום או בכרטיס אשראי. סכום זה יוחזר למקבל השירות תוך 30 יום מהוכחות הזכאות לשירות.
7. הצהרות מקבל השירות והתחייבויותיו
7.1 מקבל השירות מצהיר כי:
7.1.1 ידוע לו שכתב שירות זה נערך בהסכמתו בהסתמך על הפרטים הנ"ל ובכפוף להם.
7.1.2 כתב השירות ותנאיו מהווים חוזה בינו לבין נותן השירות.
7.1.3 פנסי הרכב ומראות הרכב הינם תקינים בשעת התקשרות עם נותן השירות .
7.1.4 ידוע לו שפנייה לגורם אחר לצורך קבלת השירות , בלא קבלת אישור מוקדם לכך ומראש מנותן השירות לא תזכה אותו בהחזר הוצאות, או חלק מהן או בכל תשלום אחר, גם אם היה זכאי לקבל את השירות מנותן השירות אילו פנה אליה.
8. שונות
8.1 הזכאות לקבלת שירותים היא אישית, ואין הלקוח רשאי להעבירה לאחר.
8.2 הודעות שנשלחו ללקוח בדואר לפי מענו האחרון או כתובת הדוא"ל שנמסר בכתב לנותן השירות ייחשבו כהודעות שנמסרו והתקבלו אצלו תוך 72 שעות ממועד שליחתם.
8.3 הלקוח מתחייב להודיע על כל שינוי בכתובתו ולא תישמע מפיו טענה כי לא הגיעה אליו הודעה אם נשלחה לכתובת הרשומה בהסכם החכירה או האחרונה שנמסרה על ידי הלקוח.