רכב יד שנייה מליסינג

רכישת רכב יד שניה מליסינג היא כבר לא מושג זר ששמור רק לעובדים בחברות הגדולות. כיום, כל אחד למעשה יכול לרכוש רכב יד שניה מליסינג בלי כל קשר למקום עבודתו. ליסקאר מציעה מגוון מסלולי ליסינג ותנאי מימון אטרקטיביים לשכירים, שהופכים את העסקה למשתלמת ביותר.
בשנים האחרונות חברות הליסינג פתחו את שעריהן ללקוחות פרטיים, המעוניינים לנסוע ברכב חדש ולקבל מימון חוץ בנקאי, שאינו מגביל את מסגרת האשראי שלהם. לאחרונה, ולנוכח עליית שווי שימוש ברכב, הליסינג הפרטי הופך להיות אלטרנטיבה כדאית גם ללקוחות פרטיים. במסגרת עסקת ליסינג פרטי הלקוח בוחר רכב בהתאם לצרכיו האישיים, משלם מקדמה ומעביר תשלום חודשי נמוך יחסית. בתום תקופת הליסינג הלקוח יכול לשלם את תשלום סוף התקופה ולהעביר את הרכב לבעלותו או להתקדם לעסקה חדשה ולהחליף את הרכב ברכב חדש יותר.

ליסינג לרכבי יד שניה

כאשר לקוח מחליט לרכוש רכב משומש עליו לבחון את אפשרויות המימון : הון עצמי כלומר מזומן , מימון, ליסינג מימוני, ליסינג תפעולי- אחזקה חלקית או ליסינג תפעולי-  אחזקה מלאה (מוצע בחברות הליסינג התפעולי המלא ולרוב עסקות לחצי שנה בלבד). רוב הגופים הממנים (בדגש על בנקים) יסכימו לממן רכבים משנתונים מתקדמים בלבד, אחוזי מימון של עד 70% ובריביות גבוהות יחסית (בהשוואה לריביות הניתנות לרכבים חדשים) . חברות ליסינג מסוימות מציעות, אף הן, מגוון מסלולי מימון וליסינג ובכך מאפשרות ללקוח ליהנות מיתרונות הליסינג גם על רכבים משומשים. בין יתרונות אלו ניתן למנות: אחוזי מימון של עד 90%, ריביות אטרקטיביות יחסית, מסגרת אשראי פנויה, אפשרות לטרייד-אין וללקוח העסקי חשבונית חודשית מוכרת לצורכי מס.

מכירת רכב מליסינג פרטי בקלי קלות
בניגוד לדעה הרווחת, מכירת רכב מליסינג פרטי מהווה יתרון בשוק הרכבים בישראל. כיום השוק מוצף ברכבים, הנמכרים על-ידי חברות הליסינג. הצרכנים מכירים את הנושא ואינם נרתעים כבעבר מקניית רכב שקשור במילה "ליסינג". המילה ליסינג כיום היא תעודת יושר לקניית רכב משומש מתוחזק ברמה גבוהה, אמין ועם "הורים".

מכאן גם, שאנשים פרטיים שרכשו רכבים פרטיים במסגרת עסקאות ליסינג פרטי בעבר, רוכבים על גל היתרונות במכירת רכב יד שניה מליסינג. יתרה מכך, אנשים רבים יעדיפו לקנות רכב יד שניה, שהיה בשימוש לקוח פרטי ולא דרך חברה, מתוך הבנה כי הלקוח הפרטי לרוב מתייחס לרכבו בצורה טובה יותר וייסע פחות קילומטרים.

היתרון של מכירת רכב מליסינג פרטי בא לכדי ביטוי גם כאשר מדובר באבזור הרכב. לחברת הליסינג, הקונה רכבים מהיבואניות בהיקפים גדולים, ישנו יתרון לגודל. ולכן, באותו המחיר ניתן לקבל את הרכב עם יותר פינוקים, החל ממערכת השמע ועד לרמת אביזרי הבטיחות המצויים בו.

חברות הליסינג מציעות כיום למכירה רכבים מעסקאות ליסינג פרטי. לרוב מדובר בלקוחות ששדרגו את הרכב והתקדמו לעסקה חדשה. במקרים אלו, לרוכש רכב יד שניה מליסינג נוח לבחור את המכונית שהכי מתאימה לו ממבחר הרכבים, שמציעה חברת הליסינג במקום אחד, ואינו צריך לחפש רכב מאנשים פרטיים. בדרך זו, הרוכש מסיים את העסקה במהירות ובמהימנות, דבר המהווה יתרון גדול בעת המכירה ואף יכול לזכות במימון לרכישת רכב תוך שימוש ברכבו הקודם במסגרת עסקת טרייד-אין.

מנהלי הלקוחות של ליסקאר עומדים לרשותך בכל שאלה בטלפון 3900* או באמצעות טופס צור קשר.

כתבות ליסינג נוספות